Lezolep

Ako postupovať pri objednávke

Pri objednávke vkladaj jednotlivé páry na opravu do košíka po jednom. Ku každému páru si tak prehľadne vyberieš, akým typom gumy ti ich máme podlepiť. Ak je v objednávke viacero párov, je dôležité napísať poznámku, vďaka ktorej budeme vedieť, na ktoré lezky máme dať Grip a na ktoré Edge. Najlepšie je uviesť značku a názov modelu, ale ak nevieš, poradíme si aj s inou identifikáciou, napríklad na základe farby.

 

Ak máš predratú obrubu, určite ti ju vymeníme. Nemusíš to nikam písať. Ak nie je poškodená, vždy sa snažíme pôvodnú obrubu zachovať. Nie vždy je to možné a potrebu výmeny vieme zhodnotiť až pri samotnej oprave. Toto rozhodnutie preto musíš nechať na nás. Každopádne, pre obe strany je výhodnejšie obrubu nemeniť. Pošli preto lezky do opravy v správny čas a nečakaj, kým v nich bude diera. Oprava bude lacnejšia a lezky budú mať presne ten tvar, ktorý si do nich svojimi nohami vtlačil. Keď opravíme obrubu, lezky sa budú tvarom viac podobať novej lezke.

Ako použiť samozberný kontajner

Niektoré naše zberné miesta leziek na opravu fungujú formou samozberu. Postup je jednoduchý:

 

1. Sprav si objednávku online. Vybrať si môžeš akýkoľvek spôsob dopravy opravených leziek.

 

2. Na potvrdenku napíš svoje meno a číslo objednávky, ktoré dostaneš mailom (ak si nedostal mail, skontroluj si uvedenú emailovú adresu a adresár spam – ak si si istý že je všetko správne a mail si nedostal, kontaktuj nás).

 

3. Potvrdenku spolu s lezkami vlož do vrecúška a vrecúško vhoď do zbernej nádoby.

 

4. Ak by na zbernom mieste čokoľvek chýbalo, požiadaj o pomoc obsluhu.

 

5. Hotovo! Mailom ti potvrdíme, že lezky dorazili do dielne a keď budú opravené, pošleme ti faktúru za opravu. Po jej zaplatení počkaj na potvrdenie, že lezky sú na výdajnom mieste, ktoré si si pri objednávke vybral.

 

Aha, takto:

 

 

Doprava

Na rozdiel od bežného e-shopu – u nás musí tvoja zásielka cestovať dvakrát. Pri objednávke si vyberieš, ako ti máme dopraviť opravené lezky, keď budú hotové. Ako nám ich doručíš ty, je na tebe. Máš dve možnosti:

  • Odnesieš lezky na jedno z našich zberných miest. Lezky nemusíš do ničoho baliť, na mieste sme pripravili vrecúška. Stačí odovzdať lezky obsluhe a uviesť číslo objednávky.
  • Druhou možnosťou je  využitie nášho systému doručenia Packetou. Zásielku vytvoríš jednoducho jedným klikom na našej stránke. Inštrukcie nájdeš v maile, ktorý dostaneš po vytvorení objednávky (cena služby: 3,50 €).

Systém zatiaľ funguje len na kamennom zbernom mieste Packety s obsluhou. Ak také miesto v okolí nemáš a chceš zásielku podať v Z-boxe, vytvor si vlastnú zásielku v aplikácii Packeta a adresuj ju sem:

 

Príjemca: Lezolep

Telefón: +421 911 738 964

Email: info@lezolep.sk

Výdajné miesto: Kvety Florian.

 

Neposielaj prosím kuriérom na adresu. Sídlo spoločnosti nie je adresa dielne a môže sa stať, že zásielku nikto nebude môcť prevziať a vráti sa ti späť. 

 

Spôsoby dopravy môžeš ľubovoľne kombinovať – napríklad si pri objednávke vyberieš, že ti to máme poslať Packetou na vybrané výdajné miesto za 3,50 € a lezky na opravu prinesieš osobne na naše zberné miesto zadarmo.

Ako zabaliť lezky pri posielaní Packetou

Lezky zabalíš jednoducho do najmenšej škatule, do ktorej sa zmestia, a na vnútornú stranu veka napíšeš číslo objednávky, takto:

Lezky určite nebaľ mokré alebo spotené a nepoužívaj na balenie plastové vrecká –  lezky by mohli pri preprave splesnivieť – a nenechávaj na nich žiadne karabíny, pretože tie budeme pri oprave musieť dať dole a nevieme zaručiť, že sa ti vrátia. Potom už len škatuľu zalepíš páskou a pošleš.

Návrat hore